събота, 6 септември 2014 г.

Съботно

Съботата е любимият ми ден от седмицата. Предполагам, че не само на мен-поспиване до късно (докато котката не реши, че е време за ставане), дъъълго пиене на кафе, малка разходка, нещо вкусно за обед, четиво, последвано от лека дрямка, следобедно кафе с романтичен филм, някоя пералня между другото и най-вече цели часове с дневна светлина, които могат да се отделят на любимото хоби. Въобще идеалния ден :)
В един такъв идеален ден искам да споделя картичката, която правих за моя много близка приятелка. Използвах от прекрасните печати на Dilly Beans. Отдавна ги заглеждам, но липсата ми на задоволителни умения с оцветяването ме е спирала да направя нещо с  тях. Все пак се престраших и ето го резултата:
Тъй като оцветявах вечерта на изкуствена светлина, съм направила косата по-скоро розова, вместо червена, но дори така, резултатът пак ми харесва.
Ще включа картичката в следните предизвикателства:
CCH # 179 - Three of a kind - три цветчета с копчета
Това е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
Хубав и усмихнат ден!

4 коментара:

  1. Страхотна картичка! Много ми харесва, защото е различна и нестандартна. Картинката е оцветена повече от прекрасно, така че съвсем спокойно можеш да го прибягваш до оцветяването, защото много ти се отдава. =)

    ОтговорИзтриване
  2. WOW, look at that wonderful hair colouring - a striking card; too fabulous! Thanks for playing along with us at Crafting with Dragonflies.

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотно оцветяване и прекрасна картичка! Благодаря ти ,че я сподели с нас в Щурите предизвикателства! Желая ти късмет и те очаквам отново!

    ОтговорИзтриване
  4. What a gorgeous card -- love the colors and your coloring. Thanks for joining us at Crafting with Dragonflies! Best, CG

    ОтговорИзтриване