събота, 15 март 2014 г.

За една малка госпожица

Ехооо? Отдавна не съм се появявала. Цели пет минути! Май почнах да досаждам. Затова обещавам да съм бърза. Само ще покажа картичката, която правих за дългоочакваната първа рожба на моя приятелка от детинство. Ето я и нея:
Печатчето е безплатно. Можете да си го изтеглите от тук. Техниката е пейпър пийсинг.
Ще включа картичката в следното предизвикателство:
CMC#42 Something New / Нещо ново.

Видяхте ли, че бях бърза :)
Това вече наистина е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
Хубав и усмихнат ден на всички!

3 коментара:

  1. Ох, Ели, знаеш слабостта ми към бебешки картишочета, а твоята е едно истинско малко бижу! <3 Най-сладките слончета, а с тези карирани десени са просто невероятни! Браво, браво, браво!!! :)))
    Пп: Няма да ми омръзнат публикациите ти скоро, така че те чакам след още 5мин пак тук. :Р

    ОтговорИзтриване
  2. Ах, че е сладурскаааа! А с техниката пейпр пийсинг-а е станала още по- интересна! Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challendges!

    ОтговорИзтриване