понеделник, 23 декември 2013 г.

Картичкофурийска Коледа

Дойде време да покажа картичката, с която се включих в Картичкофурийската коледна размяна. Картичката, която правих, беше предназначена за Течето. Повечето знаят, че Течето не просто прави картички - тя създава оригинални и неповторими неща, а от всяка публикация в блога й може да се научи нещо. Поне аз имам какво да науча.
Картичката, която направих за нея, е с доста ръчно правени елементи. Ето я и нея:
Коледните звезди са правени по урочето на Кали в Картичкофурии. Само дето аз ги правих с четири, а не с три листенца, и не ползвах брадс, а топченца за маникюр. Къщичката е изрязана от бирен картон и отгоре е покрита с акрилна боя и двуфазно кракле.
Ще включа картичката в следните предизвиателства: КФП 198 - "Картичка без картинка" и

Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
С пожелание за светли и красиви празнични дни!

Използвани материали:




5 коментара:

  1. Миличка - прекрасна е!!! Такова удоволствие е да я държа в ръце - много благодаря! Весели празници и много целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Тече! Радвам се, че ти харесва! Целувки!

      Изтриване
  2. Честита Коледа, Ели! Истинско бижу си й направила на Стефчето!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Коледа, Маги! Благодаря за милите думи :)

    ОтговорИзтриване
  4. Впечалена съм, прекрасна коледна картичка, страхотно съчетание на цветове и елементи! Благодаря ти, че я включи в предизвикателството ми при Картичкофурии!

    ОтговорИзтриване