четвъртък, 13 септември 2012 г.

Картичка с ветрило и опашка

Още докато правех тази картичка в главата ми се въртяха идеи за използване на нагъната като ветрило хартия в някой от следващите проекти. Към онзи момент нямах представя, че си мисля за правене на "pop up" картичка - просто не знаех, че има и такъв вид. В резултат на "голямото мислене " се роди ей тази картичка:




За основа съм ползвала разновидност на Easel картичка, а ветрилото е закрепено от задната страна и не се вижда, когато картичката е затворена. Това лято се сдобих  с комплект клещи за фина механика от магазин LIDL и с клещи за поставяне на капси от обикновена железария за наистина скромна сума, поради което не можах да устоя на изкушението да ги използвам. Малките метални части, синджира и мънистата са купени от магазин, в който се продават материали за мартеници. Красивата пеперуда ми е подарък от Мила.
Смятам да включа картичката  в Paper Play Challenge '12 - Week 37: Fancy Folds.
Хубава и спокойна вечер!

5 коментара:

  1. Еха, колко е елегантна! Много ми хареса цялостната идея и изпълнението `и! Както винаги си се справила блястащо! Красота!

    ОтговорИзтриване
  2. Изключително красива и елегантна картичка! Цветове, елементи, дизайн - всичко е в прекрасен синхрон! Ветрилото не само е чудесна хрумка, но прекрасно допълва и обоготява великолепното цялостно излъчване! Разкошна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Аууу невероятна е.. това ветрило отзат е просто уникално. Толкова е нежна. Браво!

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, чудесна идея си вложила в тази картичка. Наистина много ми хареса и е толкова нежна и красива :-)

    ОтговорИзтриване