петък, 6 юли 2012 г.

Относно мечтите ІІ

Днешната картичка направих почти по поръчка. Звучи малко странно, но е така. Всъщност моя приятелка ме помоли да и направя картичка като тази с кораба, която бях правила по-рано. До тук добре, ама някак си нямаше да бъде интересно да правя за втори път една и съща картичка, пък била тя и много сполучлива. Затова реших да ползвам същия печат и горе-долу същия скеч, а останалото да импровизирам. Отдавна  гледам в Pinterest разни картички, в които са използвани скъсани на ивици хартии, които се застъпват. Много ми се щеше да пробвам, пък и ми се струва, че  ефектът, който се получава, е много подходящ за пресъздаване на море.  И така, събрах всички възможни нюанси на сини картончета, които са ми останали, късах, напасвах, лепих и се получи ето това:


 Разбира се, отново сложих върху печата прозрачна ембосинг пудра, за да "живне" картинката.
Ще включа картичката в юлското предизвикателство на Двете елши "Морски полъх", а също и в Хоби предизвикателство № 16 "Цветова комбинация".
Хубав и усмихнат ден на всички!

10 коментара:

  1. Тази е по-морска от предходната :). Импровизираното море се е получило много добре :).

    ОтговорИзтриване
  2. Страшно сполучлива :)И импровизацията и оцветения печат - супер !:)

    ОтговорИзтриване
  3. Много харесвам този накъсан ефект по принцип... и твоето изпълнение е страхотно! Виждам морето на тази картичка и ми е страшно приятно!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна е! Иии... замириса на море...

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна! Вълните си ги пресъздала перфектно! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ех,че красиво море...Направо си представям, как чайките прелитат над него далеч от морския бряг..
    Много хубава идея..
    Благодаря ти,че се включи в Хоби предизвикателство №16 "Цветова комбинация"

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми хареса! Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ми харесва как си оцветила печата и ефекта с ембосинг пудрата се е получил страхотно!

    Благодаря, че се включи в предизвикателството на Двете елши!

    ОтговорИзтриване