понеделник, 9 април 2012 г.

Единство и борба на противоположностите

Мдааа...Доста отдавна не съм публикувала. То не е защото не ми се занимава, а защото разни други, по-малко интересни, но наложителни за правене неща, излизат на преден план (ремонти разни и свързаните с тях дейности). През цялото време обаче в мислите ми се въртяха разни проекти, които успях да изчистя в детайли още на идейно ниво. Един от тях даже осъществих. Ето за какво говоря:
Шаблонът за цветята е от блога на Mel Stampz. За разлика от предишния път,сега върху цветята има релеф, направен с бяла ембосинг пудра, оцветени са само с един цвят дистрес мастило, а формата на цветчетата е направена с най-дебелия ми инструмент за ембосинг. Тъй като в картичката комбинирах противоположности - груба основа с нежен печат, обикновен канап и бляскави камъчета - наименованието на картичката дойде от самосебе си.
Ще включа картичката в Забавлятелство шесто "Добре дошли в Бинго "Мър-Мяу" (вертикала цветя, ембосинг, перли/камъчета), в Хоби предизвикателство № 10 "Крафт", а също и във
Flower Challenge  на Lily Pad Cards.

7 коментара:

  1. Чудесен комплект картичка с пил!Харесва ми и цвета на картона, и канапа и цветенцата , които си нарпавила!

    ОтговорИзтриване
  2. Великолепна картичка се е получила, много обичам комбинацията бял върху крафт картон! Цветята са много красиви!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна картичка! И аз съм запленена от цветята, страхотни са! Успех в предизвикателствата.

    ОтговорИзтриване
  4. Много оригиналана картичка :)Цветята са разкошни :)

    ОтговорИзтриване
  5. Es preciosa!, te felicito haces cosas muy bonitas, besos.

    ОтговорИзтриване
  6. Картичката е много оригинална..
    Благодаря ти за това, че се включи в Хоби предизвикателство №10 "Крафт"

    ОтговорИзтриване